Advertentiecampagnes Het Babyhuis.

Een goed gevulde agenda

Het Babyhuis heeft alles om succesvol te zijn. Een bevlogen eigenares, een prachtige locatie met uniek interieur en een schitterend concept. Angie had alles onder controle, behalve haar agenda. Als nieuwe onderneming verliep de zoektocht naar klanten en afspraken moeizaam. En hier komt Spotdesign op de proppen. Via doelgerichte advertenties brengen wij Het Babyhuis aan de man, vrouw & baby.

2401 4260 Project Het Babyhuis V2

Meten & weten

Adverteren op zich is niet moeilijk. Succesvol adverteren is een ander verhaal. Een goede advertentiecampagne is gebouwd op goede data. Daarom hechten wij veel belang aan de voorbereiding. Tijdens de opstartfase optimaliseren we de advertentiekanalen en de website, meten we alle bezoekers en stellen we doelen in. Hoe meer gegevens we hebben, hoe gerichter we kunnen adverteren. Ons doel is niet zoveel mogelijk mensen bereiken, maar de juiste mensen bereiken.

Adverteren & optimaliseren

We meten en we weten. Tijd om te adverteren. Om te beginnen creëerden we 2 Meta-leadcampagnes: Pretecho & Babyspa. Dankzij een recente fotoshoot beschikten we over een hele hoop prachtige foto’s. Onder het motto: ‘Eén beeld zegt meer dan duizend woorden’ maakten we met deze beelden verschillende foto- en carrouseladvertenties. Deze advertenties spelen vooral de troeven van Het Babyhuis uit: de locatie, het interieur en de sfeer.

2401 4260 Project Het Babyhuis V22

Onze meta-campagnes schoten onmiddellijk uit de startblokken. De eerste maand behaalden we 13 websiteleads. Dankzij het succes van onze meta-advertenties begonnen we met goede moed aan deel twee van onze advertentiecampagne: Google Ads. Hiervoor creëerden we 2 zoekcampagnes: Pretecho & Babyspa. Het correct opzetten van een Google Ads campagne vraagt wat tijd, maar ook hier wierp ons werk zijn vruchten af. De eerste maand verliep iets moeizamer met 6 websiteleads, maar intussen behalen we met hetzelfde budget maandelijks consistent minstens 10 zeer goeie leads.

Goed begonnen is half gewonnen. Nu is het kwestie van onze campagnes te optimaliseren. We passen de beelden en copy aan, sleutelen aan onze doelgroepen en zoekwoorden en geven onze campagnes meer richting. Het resultaat: Een constante stroom nieuwe klanten en afspraken én een goed gevulde agenda!

Over Het Babyhuis

Angie van Het Babyhuis is fiere mama van 2 flinke zonen, Vince & Jake. Tijdens haar zwangerschap vond zij het fantastisch om haar kleintjes te zien groeien in haar buik. Deze warme momentjes wou ze graag delen met anderen. En zo werd ‘Het Babyhuis’ geboren. Hier kunnen (toekomstige) ouders hun kleintje zien groeien via een pretecho of de familieband versterken met een baby wellness.