Branding N.E.S.T.

Challenge

Het logo creëren voor Nest was geen evidente opdracht. Het was nl. uiterst belangrijk dat het allround karakter van N.E.S.T. in het logo verwerkt zou worden. D.w.z. het diverse aanbod aan diensten (opritten, tuinen, carports, afsluitingen, terrassen, …) moest duidelijk aanwezig zijn. Dit resulteerde in een uniek logo waar je verschillende motieven in waarneemt, die de verscheidenheid aan creaties voor buiten voorstelt.

Reclamemateriaal

Nu N.E.S.T. vergezeld is van een nieuw logo, konden we aan de slag met de “accessoires”. Dit betekent nieuwe businesscards, werkkledij en autoreclame. Alles werd volledig ontworpen door Spotdesign. Ideaal voor de klant om zijn offline reclame te versterken.

 

Camionette

Magneetsticker voor de bestelwagen

Een bestelwagen met logo en contactgegevens: onmisbaar voor een ondernemer die veel op de baan is en zo aan essentiële brand awareness kan doen.

Untitled Design

Businesscards

Strakke, minimalistische businesscards die meteen de juiste toon zetten wanneer je deze in je handen krijgt: N.E.S.T. is professioneel, vakkundig en stijlvol.

Merchandise

Ook branded werkkledij mag niet ontbreken. Zo kan de klant nu genieten van mooie en kwalitatieve grijze hoodies en zwarte t-shirts met daarop het nieuwe logo. Handig om al wandelend of werkend reclame te maken!

Over N.E.S.T.

N.E.S.T. richt zich op buitenafwerking op maat. Tuininrichting, vijvers, tuinafsluitingen, carports, terrassen, opritten, … noem maar op. N.E.S.T. is bijna een manusje-van-alles voor alles wat zich buiten je huis bevindt.