Cataloog Dejan.

Grafisch Design en drukwerk voor Dejan

De jaarlijkse cataloog had een update nodig, en daarvoor werd aangeklopt bij Spotdesign. Het resultaat was een cataloog vervaardigd uit strak grafisch design en met een goed oog op gebruiksvriendelijkheid.

PIM en EasyCatalog

Nee, we hebben het hier niet over de koekjes, maar over ‘Product Information Management‘. PIM is een systeem waarmee je informatie over je producten centraal kunt verzamelen, beheren en publiceren. Dit systeem koppelden we aan het InDesign bestand van de cataloog d.m.v. EasyCatalog. EasyCatalog is de link tussen uw database (hier PIM) en InDesign om het publiceren van informatie te versnellen en te automatiseren.

Op deze manier kunnen wij elk jaar de Cataloog in het InDesign bestand updaten met de laatste data, zonder dat we er te veel tijd aan verliezen. Handig!

Lay-out en inhoud van de cataloog

Qua stijl van de Dejan Cataloog bleven we uiteraard bij de huisstijl van het bedrijf. De cover kreeg een strakke, donkere en moderne look. Binnenin de cataloog was het vooral belangrijk dat het grote aantal producten van Dejan overzichtelijk tentoongesteld werd. Daarom hielden we het bij een simplistische, tijdloze en leesvriendelijke stijl. En om het de klant nóg gemakkelijker te maken werd een QR-code geplaatst bij elk product dat leidt naar de verkooppagina op de website.

Ons digitale takenpakket

Over Dejan

Dejan begeleidt je bij de keuze van professioneel autopoetsmateriaal. De autoschoonmaakmiddelen uit de groothandel zijn een enorme meerwaarde voor zowel garages, carwashes, transportbedrijven als particuliere autoliefhebbers. Geoliede machine Service en kwaliteit zijn de basiswaarden van Dejan.