Campagne 25 jaar OptiQ.

In de kijker

Bij het uitblazen van haar 25 kaarsjes, kreeg Greet Lambert van Opti-Q het idee om samen met leverancier Rodenstock een originele actie op te starten. 2 dagen lang zouden haar klanten bij elke geboekte oogmeting een iris-foto cadeau krijgen. En daar hoort natuurlijk een pakkende marketing campagne bij, met de tagline “Wil jij ook een foto van jouw iris?”

In het oog springend

Zo gingen we aan de slag met doeltreffende advertenties, gerichte social media posts en aantrekkelijke visuals zoals raambelettering. 

Voor deze visuals maakten we gebruik van het intrigerende aspect van de iris. Een iris die van héél dichtbij bekeken wordt onthult zo veel meer dan op normale afstand laat zien. Een regenboog van kleuren, spikkeltjes… Zoveel details om te ontdekken. We konden dan ook niet anders dan van deze schoonheid gebruik te maken om deze actie in het oog te doen springen. Deze visuals gebruikten we voor de advertenties, social media en voor de belettering van de gevel van de zaak.

Bij dit alles werd ook een social media giveaway toegevoegd waar klanten een mooi ingekaderde irisfoto konden winnen. Op deze manier werd ervoor gezorgd dat Opti-Q online ook nog extra volgers verzamelde.

Over Opti-Q

Opti-Q is al 25 jaar actief met een loyaal klantenbestand en een familiair, warm team. Greet Lambert en haar zaak staan bekend om de persoonlijke doch uiterst professionele aanpak. Human first, client after.

Deliverables

  • Social ads
  • Google Ads
  • social media posts op Facebook en Instagram
  • Belettering
  • Advertentie KVW