Marketingcampagne Jeugdraad Wervik.

’t Is nog niet te laat!

’t is nog niet te laat, join de jeugdraad! Met deze slogan gingen we voor de marketingcampagne van Jeugdraad Wervik aan de slag. Het doel? Jongeren van 16-21 jaar prikkelen, ze goesting geven om naar de infoavond van de Jeugdraad te komen en zich uiteindelijk in te schrijven.

On- en offline

Voor deze marketingcampagne gingen we online en offline te werk. Wat hield dit precies in? Voor het offline gedeelte werd een beroep gedaan op affiches en flyers. Voor het online gedeelte investeerden we in het bereik van Facebook Ads.

Voor alle kanalen werd gebruik gemaakt van een kleurrijk grafisch ontwerp met een jonge, hippe en aantrekkelijke feel.

Komisch advertentieconcept

Voor de advertentiecampagne werden verscheiden video’s ingezet, die telkens hetzelfde komisch concept bevatte: men neme een video van mensen die op het punt staan zichzelf pijn te doen, en men onderbreekt de video net vóór de (pijnlijke) climax. Zo is het voor hen nog niet te laat…

…En voor de Wervikse jongeren ook niet! Het mogen misschien moeilijkere, dure tijden zijn, maar ’t is nog niet te laat. Neem je toekomst in eigen handen en join de jeugdraad!

Ons digitale takenpakket

Over Jeugdraad Wervik

De Jeugdraad is er voor en door jongeren. Zij waken er op dat stad Wervik de jeugd niet vergeet in het beleid. “Als jeugdraad vertegenwoordigen we de jeugdverenigingen, maar het is ook belangrijk dat individuele of jongeren die niet gebonden zijn aan een vereniging hun weg naar de jeugdraad vinden. Ook voor hen moeten we een spreekbuis zijn naar het beleid toe.”