U had vragen, wij gaven de antwoorden

Top Motors zocht onze hulp op voor een verhelderende en efficiënte campagne voor hun autosalon van 2022. Want hun (potentiële) klanten hadden vragen die dringend antwoorden nodig hadden. En de website kon wel een SEO-boost gebruiken. En daar vonden wij wel iets op. Wat is er nu meer verhelderend dan een FAQ-campagne, n’est-ce pas?

Met het oog op de toekomst

Bij de brainstorming en opstart van de campagne vonden wij het belangrijk om het oog op de toekomst te houden en op lange termijn te denken. Met die gedachte in het achterhoofd zorgden wij ervoor dat de FAQ’s niet enkel praktisch zouden zijn voor het Autosalon, maar ook voor lang erna. Men zou de FAQ’s blijvend moeten kunnen raadplegen via hun vaste website. En dat is nog niet alles: aan de hand van deze FAQ’s zorgden we voor een nodige upgrade van Top Motor’s SEO.

Voor de communicatie van de de FAQ’s werd er uitvoerig geadverteerd via Facebook, Instagram en Google Display. Ook organisch zorgden we voor awareness op social media aan de hand van posts op sociale media met doeltreffende visuals en teaservideo’s.

We zorgden voor een mooie reeks aan relevante vragen met heldere antwoorden. Voor enkele belangrijke vragen gingen we een stapje verder: we vroegen een paar vertegenwoordigers van Top Motors om via video een duidelijk antwoord te geven op de meest gestelde vragen. Zo bliezen we meteen ook weer extra leven in het YouTube kanaal van Top Motors.

Voor de communicatie van de de FAQ’s werd er uitvoerig geadverteerd via Facebook, Instagram en Google Display. Ook organisch zorgden we voor awareness op social media aan de hand van posts op sociale media met doeltreffende visuals en teaservideo’s.

Deliverables

  • Webpagina
  • Copy
  • Advertising
  • Web Development
  • Social media