Branding Filip Van Damme.

In het nieuw

Bij de ontwerpen van Filip Van Damme krijg je vanaf de eerste blik een gevoel van rust, elegantie en tijdloosheid. Daarom was het voor Spotdesign belangrijk om dit gevoel door te trekken naar het nieuwe logo en de nieuwe website.

Wij combineerden een strak lettertype met een cursief lettertype, om zo de flexibiliteit en veelzijdigheid van Filip Van Damme in de kijker te zetten. Het logo straalt tegelijkertijd moderniteit en elegantie uit. Met dit logo werd nieuw drukwerk ontwikkeld: visitekaartjes, briefpapier, notablokken, signature, …

Dit gevoel hebben wij overgezet naar het nieuwe web design. From scratch werd deze opgesteld. Voor het kleurenpallet hebben we voornamelijk gekozen voor zwart-, wit- en grijstinten. Een kleurenpallet als deze is telkens tijdloos, wat ook typerend is voor de ontwerpen van Filip Van Damme.

Over Filip Van Damme

Met jaren ervaring en nimmer verloren passie voor het vak, drukt Filip Van Damme al meer dan 25 jaar zijn stempel op tuinen en landschappen in heel België. Zijn ontwerpen stralen rust en tijdloosheid uit. Bij Filip staat een goede vertrouwensrelatie met de klant met stip op één. Hij neemt je mee doorheen het hele proces en geeft je een resultaat dat boven je verwachtingen, maar binnen je budget valt.

Deliverables

  • Nieuw logo
  • Drukwerk
  • Web Design
  • Web Development